Levering


Belangrijke tips:

- Volg de voortgang van uw bestelling via uw klantaccount.

- Controleer uw "spam" -vak zodat u de informatie die per e-mail wordt verzonden niet mist.

- Controleer minstens één keer per dag het volgen van uw pakket via het trackingnummer dat is aangegeven in uw klantaccount.

Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur verzonden als het materiaal op voorraad is.

Leveringstypes en details

Wij leveren aan de Europese Unie. Voor de rest van de wereld moet u contact met ons opnemen zodat we u een persoonlijke aanbieding kunnen aanbieden.

Hand levering

De levering van de hand aan ons kantoor in Luik België is volledig gratis.

Houd er rekening mee dat u het bestelde materiaal zelf op de site kunt plaatsen. Kies eenvoudig "handaflevering" bij de keuze van de poort om transportkosten te vermijden en kan de bestelling ter plaatse in ontvangst nemen. Na ontvangst van uw bestellingwij zullen contact met u opnemen om u te vertellen wanneer het materiaal gereed is om te worden weggenomen.

Adres: Rue de Jemeppe 215+  4431 Loncin Belgium

Openingstijden:

Maandag van 10 tot 13 uur en van 14 tot 17 uur

Dinsdag van 10.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 17.00 uur

Woensdag van 10.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 17.00 uur

Donderdag van 10.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 17.00 uur

Vrijdag van 10.00 tot 13.00 uur

Het is ook mogelijk om op afspraak te werken volgens onze beschikbaarheid

Gratis of betaalde expedities met een minimumaankoop

De verschillende voorstellen worden automatisch berekend op basis van het vullen van de mand en de bestemming

We bieden wat leveringen uit een min -mand. € 99 voor bestemmingen zoals België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg en Nederland.

Grote leveringen worden nooit aangeboden.

De opname naar onze Loncin - België "Click and Collect" aanbetaling is een altijd gratis optie

Transport door GLS

Praktische informatie*:

  • Online volgen
  • Evolutie-informatie per email
  • Handtekening bij de receptie
  • Android / IOS-app
  • 1 tot 2 bezorgpogingen thuis en provisie in relaispunt

*De bezorgformule kan van land tot land enigszins verschillen

U kunt uw pakketten via volgen https://gls-group.eu/BE/fr/suivre-colis en neem contact op met dit bedrijf via de website https://gls-group.eu

Deadline aangekondigd na verzending (zonder verplichting):

België, Luxemburg en Nederland24 uur
Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk, Monaco2 tot 3 dagen
Engeland, Italië, Spanje, Hongarije, Ierland, Polen, Roemenië, Slowakije, Bulgarije2 tot 4 dagen
Kroatië, Estland, Finland, Griekenland, Letland, Litouwen, Zweden2 tot 4 dagen

Andere bestemmingen, neem contact met ons op.

Vervoer met Mondial Relay

Praktische informatie*:

  • Mondial Relaispuntlevering
  • Online volgen
  • Handtekening bij de receptie
  • Evolutie Informatie door email en/of SMS

U kunt uw pakketten via volgen https://www.mondialrelay.be/fr-be/suivi-de-colis

Deadline aangekondigd na verzending (zonder verplichting):

België, France en Luxemburg2 tot 5 dagen
Spanje4 tot 8j dagen

Andere bestemmingen, neem contact met ons op.

Vervoer met Colissimo

Praktische informatie*:

  • Online volgen**
  • Handtekening bij de receptie
  • 1 thuisbezorgingspogingen en beschikbaarheid in Poste

*De bezorgformule kan van land tot land enigszins verschillen

**Dit type zending wordt uitbesteed tijdens de reis België-Frankrijk. Het duurt ongeveer 72 uur voordat het Colissimo-trackingnummer actief is, omdat het alleen beschikbaar is na verwerking in Frankrijk.

U kunt uw pakketten via volgen www.colissimo.fr

Deadline aangekondigd na verzending (zonder verplichting):

Frankrijk3 tot 6 dagen

Andere bestemmingen, neem contact met ons op.

Vervoer met DPD**

Praktische informatie*:

  • Online volgen
  • Handtekening bij de receptie
  • 2 bezorgpogingen thuis

*De bezorgformule kan van land tot land enigszins verschillen

**In Frankrijk staat het bedrijf DPD bekend onder de naam Exapaq.

U kunt uw pakketten via volgen www.dpd.com/tracking/(lang)/fr_BE

Deadline aangekondigd na verzending (zonder verplichting):

België24 tot 48 uur
Duitsland, Frankrijk en Nederland1 tot 3 dagen
Engeland2 tot 4 dagen

Andere bestemmingen, neem contact met ons op.

Verzending in envelop (Bpost):

Dit type zending is gereserveerd voor lage diktes en goede markten. Dit type verzending omvat geen tracking of verzekering. Er kan geen klacht worden ingediend als u voor dit type verzending heeft gekozen. De risico's zijn volledig uw verantwoordelijkheid.

NB: de verzendstatus wordt standaard "afgeleverd"

Speciale verzoeken:

We luisteren naar speciale verzoeken voor leveringen buiten Europa, grote leveringen of expresleveringen.

Risico's en claims:

Beschadigde pakketten:

Elke beschadigde verpakking moet onmiddellijk worden aangegeven of geweigerd

Met uitzondering van verzendingen in enveloppen (zie hierboven), wordt al het aangeboden transport gedekt door een verzekering en een juridische service. Bij ontvangst van uw pakket moet eventuele schade aan de vervoerder worden gemeld en door deze worden genoteerd. Elk probleem van breuk moet binnen 48 uur na ontvangst aan onze service worden gemeld en moet vergezeld gaan van een volledige beschrijving van het probleem (foto, video, bevindingen). Objecten en verpakkingen moeten worden bewaard.

Als de schade niet bij de bestuurder is gemeld, wordt de ontvangst als perfect beschouwd en kan deze niet worden betwist. Wij adviseren u om de aankomst in aanwezigheid van de bestuurder te controleren.

Verzending in envelop:

Opgelet, mailings per enveloppe worden getolereerd om geen abnormaal hoge transportkosten voor te stellen in vergelijking met de prijs van zeer goede artikelen. Het is echter de klant die in dit geval de risico's tegen hem zal nemen. Er is geen claim mogelijk.

Verliezen en vertragingen:

Al onze zendingen zijn verzekerd tegen verlies. De vertraging voordat een klacht voor vertraging wordt ingediend, mag niet minder zijn dan tweemaal de geschatte levertijd. We spreken hier op werkdagen na verzending (de eerste dag telt niet, zaterdag en zondag tellen niet mee, vakantie en bruggen tellen ook niet mee).

De aangekondigde deadlines zijn slechts indicatief en hoeven niet te worden verlaagd of vergoed indien de verzendkosten niet worden gerespecteerd.

Duty Free Delivery:

Levering met extracom-factuur:

Leveringen buiten de Europese Gemeenschap zijn niet onderworpen aan de Belgische btw. Tenzij eerder overeengekomen, accepteren we dit type facturering alleen als zowel het factuuradres als het afleveradres zich buiten de Europese Gemeenschap bevinden.

Levering met intracom B2B-factuur:

Belgische zakelijke klanten zullen het materiaal ontvangen onder het btw-regime van 21%

B2B-klanten (in de zin van België) kunnen een factuur ontvangen exclusief btw. We behouden ons echter het recht voor om de verstrekte informatie te verifiëren, aanvullende informatie op te vragen en mogelijk de toegang tot dit soort facturen af te wijzen